2009. július 15., szerda

Hetedik Nap

Ez a nap tele volt filozofikus beszélgetésekkel.
Kecskéd. 20 perccel hamarabb értem a mai nap első találkozójára. Ennek ellenére Grúber Zoltán polgármester már kint várt rám a tűző napon. A kedves vendégszeretetnek ez a bizonyítéka tovább folytatódott az alpolgármesterrel és a jegyzővel való közös megbeszélésünk alatt is. Várom hogy élhessek a kedves meghívással és visszatérjek egy kis látogatásra és egy ebédre. De kezdjük az elején: öt tagra számítunk ebben a kis 200 lakost számláló faluban. Csodálatos cél!
Bokod. Bár jócskán időben érkeztem (levelezést, e-mailezést és telefonhívásokat követően hogy megbeszéljük a találkozót), nincs ott a polgármester. Nem lehet mindig nyerni. Remélhetőleg a titkára képes lesz meggyőzni a polgármestert és a többieket hogy legalább két tagságot vállaljanak.
Oroszlány. Túl kevés volt az idő hogy filozofikus gondolatokat cseréljünk Rajnai Gábor alpolgármesterrel. Tegnap Rajnai Úr málnát szedett az erdőben és ma kora reggel horgászott, míg én köris-körül versenyzek hogy találkozzak polgármesterekkel és a számítógépem mögött ülök az esti órákban. Ki a boldogabb az életben? Nem tudtuk megválaszolni a kérdést, de most azt remélem hogy az igen támogató Rajnani Úr ugyanannyira élvezi majd a málna-és hal megtalálását mint ahogy mi fogunk 20 új tagot találni a Mosolygó Lovagok Rendjébe. A legjobbakat kívánom neki és sok szerencsét!
Várgesztes. Memoni Gabriella polgármesterrel, egy másik mély beszélgetésem volt, még franciául is (a polgármester sokkal jobban beszél franciául, mint én magyarul). Mi az élvezetesebb: megpróbálni megtalálni valakinek a küldetését az életben úgy hogy marad még ideje más dolgokra is, vagy teljesen belemerülni a küldetésébe úgy hogy semmi másra nem jut idő? A válasz nélkül mentem el, de abban a reményben hogy két új tag csatlakozása érik.
Vértessomló. Egy különösen kedves jegyző, Szennay István, várt rám, amikor én késve érkeztem. Személyes dolgokról beszéltünk és megértettem hogy egy komoly betegség a családban messze beárnyékolja a jelentőségét a jó választásnak két boldog alternatíva között.

Ha minden jól megy, újabb 32 tag születik majd a mai megbeszélésekből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése