2009. szeptember 26., szombat

2009. Szeptember 25. Egy különösen fontos mozzanat Pápán.

Pápa polgármester helyettese, Pápa, Dr Áldozó Tamás, melegen üdvözölt engem, Benecz Rita és Varga Bea társaságában. Emellett a megyei újság, a Veszprémi Napló újságírója is csatlakozott hozzánk, és a találkozót követően képeket készített. Meghallgattam egy érdekes beszámolót Pápa egyháztörténetéről (az önkormányzat épülete egykor a Bencés Rend tulajdona volt, mint még most is Tihany és Pannonhalma). Aztán következett a jó megbeszélésünk a tagságról egy másik Rend soraiba, nevezetesen a "Mosoly Lovagjainak Rendjébe". Amikor megemlítettem a vágyamat hogy 30 tagunk legyen Pápán, akkor Áldozó Úr felemelte a számot 33-ra (a 33.000 lakos alapján); ezt egy különösen bíztató jelnek vettem a pápai tagsági programot illetően.
Bakonyjákó, Adásztevel, Nagytevel, Homokbödöge és Ugod kis falvaiban a találkozások szintén kellemesek voltak és további tagokra adtak reményt.
Ezen a héten körülbelül 50 város és falu polgármesterével és egyéb képviselőjével találkoztam. Jól megtervezett volt a napi beosztás. Őszinte köszönet Kada Anikó Project Vezetőnknek, aki mindezt nagyon professzionális és rendszerezett módon szervezte meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése