2009. szeptember 23., szerda

Szeptember 21.-e, az eddigi legjobb nap!

A mai napon tíz önkormányzatot látogattam meg, és a legtöbb esetben találkoztam a polgármesterekkel. A polgármesterek közül négyen hölgyek voltak, és az ember olyan tisztán érzi a beteg gyermekek ügyében mutatott ráadás empátiát olyankor, amikor a beszélgetőpartnerei nők - egy kicsit sem lekicsinyítve a csodálatos segítséget amit a polgármesterektől kaptam akkor, amikor azok férfiak voltak.
Papkeszi, Balatonkenese, Balatonvilágos, Csajág, Küngös és Ősi polgármesterei mindannyian háromszor, illetve négyszer több tagra számítanak, mint ami a célunk a "minden 1000 lakosra egy tag" alapján. Berhida polgármestere bizonyos volt abban, hogy tíz tagot ér el 6.133 lakost számláló településén. Várpalota polgármestere, amely település a maiak közül a legnagyobb volt a maga 22.000 lakosával, harminc tagot célzott meg. De Pétfürdő polgármestere (5.000 lakos), Horváth Éva bízott abban hogy akár 50 tagot is el tud érni; úgy gondoltam, ez túlzottan optimista megközelítés és egyelőre 20 tagban állapodtunk meg. Ha a mai megcélzott tagszámok teljesülnének, az 87 új tagot jelentene. Ezt először látnom kell, hogy higgyek benne. Vajon túl magabiztosak a polgármesterek a becsléseikben? Hamarosan megtudjuk!
De minden esetre, csodálatos látni ekkora lelkesedést és lelket, melyet a polgármesterek tanúsítottak. És ezért már most nagyon hálás vagyok!
Ezzel a sok jó gondolattal léptem be a "Két Bagoly Fogadó" nevezetű hotelbe. Olyan kedves tőlük hogy szponzorálják a mai szállásomat. Nagy gesztus ez a gazdasági válságnak ebben az időszakában.

(Ezen bejegyzés fordítása a szokásoshoz képest egy nappal később készült el, megértésüket köszönjük! - a ford.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése